dan före dopparedan

hej, tänkte berätta lite om morgondagen.
ja först sak jag å min bror åka till pappa å äta lite jullunch där å öppna klappar å så sen åker vi hem,
ca kl 6 kommer min grannar hit för lite julmat å paketöppning, de kommer bli så mysigt så men de känns inte som om de e julafton imoron å de känns som om jag har glömt å köpa några julklappar men man får hoppas att jag inte har gjort de.
men nu ska jag gå å lägga mig god jul på er å hoppas ni får en riktigt bra julafton.

ps. skriver nog inget imoron de e ju inte riktigt meningen att man sak sitta vi datorn på julen.


Kommentarer
Postat av: jenny

sv. det e klart jag ska ha den i Italien (: e du nervös för att flyga?

2008-12-25 @ 22:30:05
URL: http://skyldig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0