en varm kopp chai latte å mjukpepparkaka

sitter här me en varm kopp chai latte å en bit mjukpepparkaka mm så gott :)
idag så hade jag träning å då försov jag mig vaknade 20 över 8 å jag måste åka halv 9 men jag hann.
vi va bara 4st på träningen me mig inräknat å sen va de ju 2 tränare där
men jag e typ sjuk elr e förkyld å väldigt trött så skulle inte he gått på träningen men jenny sa att hon skulle komma å vi skulle byta julklappar men hon kom inte så blev lite sur på henne .
åkte hem till pappa efter å åt lite å såg någon bra film på 5an sen åkte jag hem å duschade.
har pratat me my å hon har provat isen medans jag va hos pappa å vi kanske ska åka ikväll me tända ljus å allt fett mysigt :) men vi får se om vi orkar
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0