första inlägget me nya datorn :)

hejsan ,
 idag har min bror å hanns familj vart här, troy går nu.
när dom skulle hem ville milissa sova här men tyvär så gick inte de :(
hela tiden dom var här så gick shrek 1 på hon älskar dom så hon hade tagit me sig filmen å när den va slut va de bara att sätta på den igen.
av dom fick jag en parfym.
sen i har jag fått en bärbar data (som jag skriver på nu:) , skriskor, någon bok, presentkort m.m
de va en ganska bra jul för omständigheternasskull (vet iten riktigt va de bytyder men något i stil me att de inte e som de brukar va att de har hänt mkt förändringar elr nåt:s)
ikväll så va jag å mamma över hos mina grannar å spelade lite kort de va skit kul som vanligt vi skrattade typ hela tiden
men nu ska jag nog gå å läggmig för sitter här nere helt sj å de e lite läskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0