God natt

hej idag har jag vart i skola som vanligt, de börjar bli en van ska nog slurta att skriva så alla vet ändå att jag går i skolan på dagarn å de händer nästan inget speciellt i min skola. fast idag hade jag fett slapp da först såg jag på film sen så hade jag svenska å då gjorde jag inget å sen så såg jag på film igen , ja som ni hör så var de inte så ansträngande dag idag.
efterskolan åkte jag å mamma till kista för att julhandla, hittade några julklappar men har fortfarande 5 kvar å sen så måste jag köpa födelsedagspresent till pappa för han fyller år 2 dagar efter julafton.
å sen måste jag oxå köpa kläder att ha på mig till julfesten!!! har ni några förslag?
imoron så kommer de oxå va slapp da i skolan, jag börajar först 9.20 å då e de luciatåg å sen så vet jag inte om jag slutar ?!? vi får väl se hoppas jag slutar :)
föresten fick min skolkattalog idag elr köpte den av min kompis hon hade råkat beställa 2.
vet den ser inte ut som en vanlig skolkattalog men hela ekerö(där jag går i skolan)delar licksom på skolkattalog så dåm har slagit ihop alla skolor . lite svårt att förklara men men.
god natt å sov gott
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0