panik inlägg

jag har äkta panik!! jag har inte handlat klart alla julklappar än å de e bara 2 dagar kvar till julafron! å jag har typ inte tid att handla dom heller,
sen så måste jag köpa en födelsedagspresent till min pappa för han fyller år 2 dagar efter julafton.
sen så måste jag hinna byta julklappar me gliki jenny å clara å de kommer inte bli för än i jannuari typ elr nåt , vi skulle ha byt imoron men jenny e sjuk å på tisdag så ska hon ha mini jul me sin pappa
å  på julafton går de ju inte sen åker hon den 27 å pappa fyller år den 26 så isånna fall går de bara den 25 å de e ju dan efter julafton å då kommer de säkert inte gå!!!
om jag inte ska va me dom imoron så ska jag va me my å my måste veta ikväll om vi ska va me varran, å jag måste hinna ringa alla å fixa allt .
asså panik allt e full pakat jag vet itne hur jag ska få till allt
panik panik panik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0