väldigt långt inlägg

tänkte berätta om min lörda och söndag i ett å samma inlägg .så de blir nog ett långt inlägg men sak försöka å inte få de så jättelångt

lördag:
jag försov mig lite så kom lite sent till träningen men de gjorde inget eftersom tränarna oxå va sena.
först tränade vi mellan 9-12 å sen gick vi till globen å åt på subway när vi gick dit va de äkta äkliga gubben som typ skaka å stirra fett mkt.
när vi ätit klart så gick vi in i globens choppingscentrum men jag å gliki ville inte va kvar så vi tog äkta omvägen till hallen igen.

sen va de cc, för er som inte vet så e de som en tävling inom bg (brommagymnasterna) där man blandar alla olika grupper så i ett lag så kan de va någon som gör typ en volt å en som gör en trippelvolt, och så ska alla lag ha ett eget tema .
jag å emma satt å tittade men de blev lite långtåkit att se hur alla värmdeupp så efter 2 timmar gick vi å köpte chilatte å vi kom precis i tid tills dom skulle börja.
allt slutade ca kl 6 å då kom mamma å hämta mig ,gliki å clara ,fast vi släppte av clara hemma men gliki följde me å sov hos mig.

ägnade typ hela dagen åt gympa.

söndag:
vi vaknade å såg på film å sen åkte vi till ekerö å jag visade gliki runt å hon fick se de fina ekerö centrum å min fina skola haha.
när vi kom ehm så märkte jag att jag hade glömt nyckel så vi va utelåsta , mamma å robin hade åkt till barkaby å kunde inte komma hem förrän om en timme!!!!
men som tur va kom glikis föräldrar för att hämta henne å jag ville inte stå å frysa ute så jag fick följa me dom hem. där så visade gliki mig runt hennes skola å sen så kom typ mamma å hämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0