Jullov!

hej vet att de va länge sen jag skrev men jag har inte hunnit å när jag har hafft tid så har inte internet fungerat :(
igår så gick jag till skolan å då såg vi på hocky å sen så fick vi gå hem , men  jag å lollo å jenny gick hem till fillie å hade lite julklappsutdelning de va jättemysigt.
ca kl 3 så började vi göra iårdning oss.
när kl va ca kvart i 5 gick vi till skolan fö min skola har en så kallad årlig julfest som vi har istället för att gå sista dagen. först äter alla 7-8-9 julbord å sen så e de "disco". de slutade typ kl 8.
då gick jag lollo å jenny ner till bussen å där fick vi vänta äktalänge tills den skulle komma. sen kom fillie. å idag så kom jojjo å ina oxå. de e så himmla skönt me lov, fast man kommer sakna skolan elr inte lektionerna men allt annat.
har ont i huvet så sak ta de lite lugnt nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0