franska prov :(

Hej hej idag i skolan så hade vi franska prov å jag hade inte fattat nåt så jag kunde inte plugga igår så kommer typ få ig elr nåt. när vi skulle gå till bussen så fick vi gå till tappen som igår men idag så såg vi bussen komma så vi fick springa över övergångstället fast de va grönt för bilarna å zara fortsatte fast de kom en bil men jag han å dra i henne annars hade hon blivit på körd, men vi hann me bussen. 
my kom till mig sen när hon kom hem för vi skulle skicka i jultidningarna, vi har typ sålt för 8000 men om vi säljer för typ 600 till så kan vi få en varsin ipod touch, men vi får se om vi hinner göra de.
Fan nu måste jag gå har eng å matteläxa till imorgon... hatar läxor. skriver väl mer ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0