studietimme,skateboardvax å no prov.

hejsan
Idag så va de typ vanlig dag i skolan, fast vi hade studietimme som jag srtannade på( de e som en timme där man kan göra läxor om man behöver hjälp av en lärare elr så) jag var tvungen att göra min bild.
närt jag skulle gå till mit skåp så var de typ några i 9:an som hade smörjt in glovet me saktebord vax elr nåt så det va skit halt.
jag sprang till mit skåp skulle typ hämta något , vet intte vad å då åker jag in i väggen å sätter mig på rumpan haha lite klumpig kanske men gjorde som tur var inte bort mig för någon , de va bara jag å mina kompisar typ i hela skolan.
när vi skulle hem så va de typ kolsvart ute  å kl va bara 4, de blir mörkt fett fort nu för tiden.
har no prov i moron har typ inte pluggat något men kan ändå ganska mycke, vi får hoppas att de går bra.
kram

Kommentarer
Postat av: judith

okejj, nått att ha på nyår kanske? (:

fin desig på bloggen du har! ;)

2008-11-17 @ 20:57:50
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0