snöbollskrig !

Hej
idag har det snöat fett mycke! hoppas de ligger kvar ett tag så de inte blir slask hatar slask.
Skolan va som vanligt men på vägen hem hade vi snöbollskrig så jävla kul xD lyckades mula fredrik å zara 2 gg , haha
sj blev jag inte mulad en ända gång!

Saknade jenny idag hon va sjuk men hon kommer kanske imorron, anna har typ varit sjuk jätte länge hela förra veckan och även den här, ingen har hennes numer så vi kan inte smsa ¨å fråga henne när hon kommer hem.

imoron kommer jag äga fredrik haha han kommer bli mulad ännu fler gg xp

när jag kom hem så gick jag å my å åkte pulka,  vi åkte typ fårn halv 5 till halv 7de va fett mörkt då. vi byggde värsta braiga hoppet mitt i baken fast när man landade efter man hade hoppat fick jag skit ont i ryggen å my kan typ inte gå för hon landande rakt på rumpan man flög fett långt så vi byggde ner det lite . när vi hade gjort klart de så åkte vi typ 4 gg sen så gick vi hem haha lite onödigt kanske men de va kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0