dum busschafför

Hej hej , idag så har jag fått se fillie i tandställning  hon passade bra i de. när skolan va slut å vi skulle till bussen så missade vi den precis så vi gick till tappen å tog en annan buss där. på bussen va de 3 kontrollanter , de va lite överdrivit många tycker jag. sen så när jag skulle av så stannade han men dörren ville inte öppna sig, å då helt plötsligt började han åka iväg å vi skrek att jag skulle av men han fortsatte att köra vidare till nästa station , å då gick min kompis fram å skulle prata men honom å säga att han måste stanna för jag skulle av. men han ba hon syntes inte så jag trodde ingen skulle av , å hon ba men hon stog där (jag syntes) å då sa han ba ni får skylla er sj att ni tryckte så jävla tidigt. han va jätte otrevlig .sen fick jag gå av en station för sent. fett dum! så jag fick ta bussen till backa en station men som tur va så kom det en buss så jag slapp vänta på den.
när jag kom hem så gjorde jag matteläxan men fattade inte så mycket så gjorde inte hela, vi har några fler läxor men orkar inte göra dom får väl göra dom någon annan gång elr så fattar inte dom heller :P
nu måste jag äta för ska ha gympa snart , vi ska ha fristående å hoppas de blir roligare än förra gången för nu e anna å maria tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0