måste plugga :(

hejsan
idag så va jag i skolan, å jenny va där! har inte sätt henne på hela veckan. på engelskan så skulle vi spela upp en liten pjäs å de va fett pinsamt!! jag suger på engelska å jag pratade typ jätte lågt å jätte fort , sen så tittade jag inte upp från pappret än ända gång fast jag kunde replikerna utantill.
sen så har  jag inte gjort så mkt mer. men måste typ gå å plugga franska nu, har prov på måndag å på fredag ska jag handla julklappar å så ska jag träna, på lördagen så ska jag kanske sova hos clara å sen har jag tävling , på söndagen så ska jag tävla elr träna så hinner typ inte plugga i helgen :(
 får se om jag hinner skriva mer ikväll
visst har jag färglagt fint<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0