färgade håret xD

hejsan
vist har min blogg blivit fin? har faktiskt gjort den sj den här gången xD
efter som de har kommit snö nu så börjar alla att kasta snöbollar å i min skola så gör man det inomhus . asså de blir fett blött, okej om man jör de ute men inne kan man väl låta bli blir lite störd på dom som gör de.
på musiken sjöng vi jul sånger å karaoke.
sen när vi gick hems å började fredrik kasta snöbollar på mig , så jag kastade tillbaka såklart. han lyckades mula mig ett antal gg men jag lyckades också mula honom å jag fick in ett par perfekta träffar :) zara lyckades jag oxå mula men hon blev sur :( hon tyckte vi betedde oss som barn ungar. men vi fortsatte ändå, haha vi kastade lite på henne me .
imorse så blev jafg så sur på mamma för hon hade lovat mig att vi skulle färga mitt hår isöndas men hon har sagt hela tiden jag orkar inte , så vi tog å gjorde de i morse :P fick lite brottom till skolan kanske men jag hann.
snart ska jag ha gympa å jag hoppas verkligen att kim inte kommer , hon gjorde inte de i lördas elr söndas :D

mitt nyfärgade hår blev de fint?
sj tyckte jag de blev lit för svart men men va ska man göra? de försvinner efter några tvättar för jag tonade de bara vågar inte färga det på riktigt hemma för tänk om det blir missfärgat!


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0