lördag å söndga

hje hej skrev inte igår för datan dampade, igår så hade vi ju hel träning gick väl sådär.
till lunch så åt vi på subway, me en ny tjej som heter jossan hon värkar snäll, hon som stog i kassan va äkta cp :S sen så gick vi ´å köpte chai latte de e fett gott.

idag så åkte jag ina å my till stan ,å de snöade! såg ni de? där köpte jag "tajts" (tajts som ser ut som jenas, ni vet sonna alla har :P) sen så skulle jag köpa en chai latte men jag hittade inte cafét vi köpte dom på igår så jag köpte en på expreso house, köp aldrig där! en liten kostade 30 å en stor 35 å dom stora va lika stora som den jag drak igår å den kosrtade bara 26.!
vi va tvungna att åka därifrån ganska tidigt för jag skulle ha träning, de gick väl sådär, my å martina (ina) följde me även fast dom in fick!
pappa hämtade oss därifrån, men vi stanade på ica för pappa skulle köpa lite saker å då satt vi kvar i bilen men heltplötsligt börjar den rulla frammåt så vi hoppar ut å försöker dra i den så den skulle stå stilla medans jag sprang in å hämtade pappa mmen som tur va så hände ingentin.
när vi kom hem sen duchade jag å sen gick jag över till my , å då sminkade vi hennes lille bror till tjej han blev fet fin :P
 
före                                    &     efter
//c

Kommentarer
Postat av: vilma

svar: tack, din blogg är också fin. :)

2008-11-17 @ 14:36:22
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: judith

hej, kolla min min blogg å ´lämna en kommentar eller två? (:¨



psst! härlig blogg! (:

2008-11-17 @ 21:04:37
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0