saknar jenny.

Idag så hjälpte jag mamma å kratta löv i trädgården å sen så kom Dennis å hela hanns familj. men när klockan va ca 20 över 1 var jag tvungen att gå till gympan.
 jag mötte clara å hennes kompisar i brommaplan, hon hade sovit hos dom. Jag tror dom hette Krullie å Sofie , men e inte säker.
Sen när vi kom till gympan så gick de skit som vanligt , jenny kom inte ens på träningen. hoppas hon kommer på tisdag.
 asså de gick lite bättre än va de gjorde i fredags men ändå så gick de en miljon gånger dåligare än vad de brukar!  jag får daaaamp!! fattar inte varför de går så dåligt nu,  jag e typ rädd för nåt men vet inte vad, asså min tränare tror att de e för att jag ramlade en gång för inte så länge sen , men asså jag har ramlat flera gg men de har aldrig blivit så här.  han säger att jag måste komma på vad jag e rädd för, för att han ska kunna hjälpa mig, jag måste tänka på de mycke men asså jag kan ju inte tänka på de mer jag tänker fan på de hela tiden , när jag sitter vid tv när jag äter när jag läser asså hela tiden å jag kommer inte på de jag håller på att bli galen! jag måste sluta tänka på gympan för imorgon börjar skolan å jag måste hänga med för jag e inte speciellt bra fattar typ ingenting :S
jag kommer typ inte få tävla för nu ska vi ta in en gammalgymnast elr asså hon e inte  gammal hon har bara inte tränat på 2 år elr nåt sånt å hon e ju typ duktig å mina saltosar har blivit skit dåliga! Jag måste bli bättre annars kommer jag sluta. men vad skulle jag gå på för sport då? men jag kan inte börja på någon annan sport för gympa e mitt liv å om man inte tävlar så e de ju inge kul. 
 asså de här tar kol på mig vet inte vad jag ska göra jag tänker alldeles för mycke på de. måste koncentrera mig på något annat ett tag. 
imorgon börjar skolan usch men då får jag ju något annat att koncentrera mig på ( tror inte jag kommer lyckas men får väl försöka) puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0