vi blev förföljda!

jag å min kompis blev typ föföljda
halv 6 skulle jag möta min kompis i brommaplan.
när vi hade gått av tunnelbanan i islandstorget ( för vi skulle träna där) så började vi gå mot hallen å då blev vi typ förföljda elr nåt, en helsvart kille gick bakom oss så man såg honom knappt men jenny blev rädd å ville gå fortare men jag sa att de inte va något men sen blev hon rädd ändå å började gå fort, sen så svängde vi in på en liten väg in på skolgården , den leder typ bara till skolan så man tar bara den om man ska ditt. Jenny sa att om han oxå svängde in så förföljde han oss å han gick in på den lilla vägen så jvi började kuta, å då började han oxå typ springa , när vi sen kom upp till gympasalen så gick vi in i den närmaste dörren men de va fel gympasal så vi tänkte ta att gå igenom en dörr till  andra gympasalen men den var låst, så vi gick ut igen men där stog han!! fett läskigt! så vi sprang in igen å väntade där ett tag, sen försvann han. så jävla läskit!!


Kommentarer
Postat av: johanna

åååh fett läskigt !

2008-11-15 @ 18:52:55
URL: http://johannaspetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0