vill bli bra någon gång

ååå får damp på mamma, hon vet typ inte om hon har skickat in lappen så att jag får skolkatalogen. tänk om hon har glömt de '!! min skola har fått den så vet hur jkag ser ut men vill ju ha den sj. ser fan ut som jävla upp stoppade jätten. jag sitter typ ner i mitten bredvid världens smalaste killar typ.  jag har typ skit stora axlar oxå, å sen e mitt leende så jävla fejkat för han skulle typ ta hundra kort så man fick sitta i evigeter å så klart ska han ta den sista bilden då man ser tröttast ut. å de e inte bara min skola som kommer kunna skratta åt mig utan hela ekerö för alla 9 skolor på ekerö har samma (?) vet inte varför. :S


Kommer kanske inte skriva så mycket på den här bloggen för jag å mina kompisar har startat en blogg tillsammans så skriver lite på den oxå.     http://happycrew.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0