27 - okt - 2008

Hej hej idag har jag vart me my å ina , vi åkte i n till stan å shoppade lite å sen så såg vi på bio , jag tror den hette nims hämliga ö elr nåt sånt. jag köpte typ en blå tröja från gina , ett gult linne från h&m , en turkos tröja från h&m , örhängen från ur&pen  och ett par benvärmare från något konstigt stånd. När vi satt på bussen på väg hem slog ina i knät så hon inte kunde gå , inte smart, så hon kunde typ inte gå sen. sen så skulle jag äta å då var martina tvungen att gå hem , sen så spelade jag my å hugo (hennes lillebror) vi orkade inte spela klart så de blev typ oavgjort. jag fattar inte riktigt de där spelet för jag tror jag aldrig har spelat klart de men orkar liksom inte det tar alldeles för lång tid.
Imorgon så ska jag typ va me my lite å sen så har jag tråkig bajs gympa som jag inte alls längtar till för hon kim ska va där . Men måste typ gå för jag ska kanske sova hos clara sen men de e inte säkert.
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0