<3

Hej hej <3
Jag skrev inte igår för jag hann inte för först var jag i skolan å fick gå lite tidigare för jag skulle hem å baka en kaka me jenny å clara , för att gliki fyllde år, å clara å jag var tvungen att göra klart vår present.
 När kl va ca 4 var vi tvungna att åka för vi skulle handla vår middag på donken å sen äta den på tunnelbanan för vi skulle åka å tävla. Det gick faktisk ganska bra för oss , vi kom 10:a av 36 lag.
När vi kom dit fick gliki å jenny våran present ( jenny fick oxå en för hon fyller år snart men när hon fyller år så e hon bortrest) Dom blev jätte glada över våra tröjor som vi hade gjort , vi hade gjort så att vi oxå fick en tröja var så nu har vi alla lika dana tröjor.
Jag gick å la mig typ kl 12 så jag har vart jätte tröt idag.
Idag så va jag i skolan som vanligt , det var skit äcklig mat det va typ pasta soppa med köttgryta (det skulle va pasta å köttgryta) dom hade hällt typ 300 liter vatten i pastan å sen så var den överkokt oxå , å köttet i köttgrytan var typ rått. Men det e tur att de e sista dagen i skolan innan höstlovet i morgon. Äntligen ska jag få slippa alla läxor å allt ! jag har typ 5 läxor minst per vecka de e sjukt mycke.
På höstlovet sak jag va me kompisar , träna och slappa!! Jag kommer inte åka bort någon stans, kommer få stanna i kalla Sverige. Kommer sakna Jenny som åker till Egypten på lördag , Martina som åker till Egypten nästa fredag å erika som ska någonstans kommer in ihåg vart :P
Vad ska ni andra göra på lovet då?
Pussar från lilla mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0