fryser ihjäl

Haloooooo
idag var jag i skolan som vanligt , men jag slutade kl 2 så de va inte så lång dag. När vi stod å väntade på att vi skulle börja lektionen började mina kompisar par ihop folk å jag blev ihop parade me Jesper, å han e jätte jobbig å inte den snyggaste personen jag känner men han e inte ful heller. Usch jag fattar inte hur dom tänker vi skulle aldrig passa ihop Men jag kan inte förstå hur min skolan tänker för dom vill typ frysa ihjäl alla elever för det e iskallt där inne, dom har typ inte satt på värmen än .
Snart ska typ kanske Clara komma hit å sen så ska vi typ åka till brommaplan å möta Jenny å äta på donken, sen så ska vi ta tunnelbanan till åkeshov för vi ska träna där sen . Men nu måste jag gå för jag har engelska till  imorron å den hinner jag inte göra sen. /pussar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0