Jag hatar dig!

hejsan
 idag så va jag inte bara hemma å slappa utan mamma drog me mig och pernilla (mammas kompis) att åka till ikea. Där köpte vi typ lite onödiga saker å sen så åkte vi hem erl mamma släppte mig i åkeshov för jag skulle träna men de va typ en halvtimme kvar så ingen hade kommit dit så jag satt där helt sj. 
när vi började träna gick allt skit , de e fett tråkigt på träningarna nu, förut längtade man efter att gå till träningen men nu vill man inte längre, jag HATAT HATAR vår nya tränare Kim jag får facking damp på henne !!!! ni förstår inte vilken plåga hon är , jag skulle döda henne om jag fick. Hon  tror typ hon äger gruppen fast hon känner inte ens oss.Gud vad jag hatar henne jag har till och med tänkt på att sluta me gympan , å de e inte likt mig , gympan e liksom mitt liv de va de jag ägnade all min tid åt. Men nu får den där jävla bitchen mig att vilja sluta de e helt otroligt! Jag lider varje gång jag går på träningen , visst vi har andra tränare men dom typ bryr sig inte dom fattar inte vilken plåga hon är , å de e inte bara jag som tycker så här de  e fler i min grupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0