bajs träning

hej idag så skulle jag möta Clara kl tio över 9 för vi skulle ta tunnelbanan till träningen men först så skulle vi köpa mat att ha me oss för de skulle va hel dags träning.
när vi kom dit gick allt skit asså jag fan suger på gympa jag borde typ sluta för asså Clara å gliki gjorde typ rondat 3 flikisar å sen salto å jag gjorde en flikis fatta jag suger. men jag kan inte sluta för då måste jag börja med en annan sport för att hålla igång å de finns typ ingen annan sport jag skulle vilja gå på. asså jag fattar inte vad som händer me mig för förut va jag lika duktig som dom men sen vi slogs ihop så har jag blivit skit dålig, de e typ för att jag ser dom krascha å då blir jag rädd även fast dom inte gör illa sig. å eftersom jag inte kan göra nåt så e de inte kul häller asså allt e skit , å snart blir väl jag utslängd eller nåt för att jag inte e tillräckligt duktig eller nåt . å efter som jag inte kör så kommer jag inte få tävla häller å Jenny gliki å Clara kommer typ bli uppflyttade till usm för dom e så duktiga å då kommer jag sluta för de e dom som gör så att jag går till träningarna nu . Jag va liksom jätte duktig eller iallafall lagom duktig , åå vad ska jag göra ? asså gympa e ju mitt allt de e de jag älskar eller älskade eller jag vet inte gympa e ju alltid kul men jag måste ju va duktig annars e de ju helt meningslöst att jag går på de . vi ska träna på söndag men vet inte om jag vill gå för jag e lite förkyld fast de har aldrig stoppat mig , jag vet att de typ kommer gå jätte dåligt även fast jag försöker å hur gärna jag än vill så kommer de gå skit dåligt, men om jenny kommer så måste jag komma för har inte sätt henne på en hel vecka för hon har vart i egypten. vi får väl se vad jag bestämmer mig för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0