Tråkdag

Idag hade jag tråkigt i skolan å sen så åkte jag hem å hade tråkigt här me. Men på eftermiddagen så ringde Clara å sa att hon hade hittat det hon skulle så då blev jag glad annars var resten tråkigt , hoppas det blir roligare i morron , de tror jag iallafall. Då ska jag typ träna m.m
Lev som om de var din sista dag på jorden, glöm inte att säga till dom du älskar att du älskar dom för man vet inte om dom lever imorron , å då är det ju försent /kramar

Jenny , Glikeria  , Clara , Jenny , Erika , Martina , My , Anna , Felicia ,Louise , Anna , Johanna glöm inte att jag älskar er


Kommentarer
Postat av: jenny

cassi jag älskar dej oxå <3333

2008-10-21 @ 14:11:51
URL: http://jeenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0