Välkommna !

Välkomman till min nya blogg, ska försöka skriva mer på den här än va jag gjorde på den andra.

Idag va jag först i Vällingby me Clara för vi skulle köpa en sak, (kan tyvärr inte avslöja vad) men sen så skulle vi äta lunch på subway , utan för var de värsta konstiga snubben han typ tog upp en servett från marken å la på några tidningar som låg på en soptunna å sen tog ha upp en penna å typ börja mäta servetten å gick runt å mätte, han va jätte konstig å värsta ute liggaren. sen så va vi tvungna att ta tunnelbanan för vi skulle träna men sen kom det äkta konstiga snubben å satte sig bredvid Clara å han stank JÄTTE mycket så vi skulle typ springa ut å gå på nästa vagn men så började vi gå långt å där fans de massor av platser men då sa clara vi sätter oss här men jag trodde hon sa vi springer till nästa , så jag började springa å clara gick , å jag hann på igen men hon hann inte så hon stod kvar där medans jag åkte iväg . Å nästa tunnelbana skulle gå om 8 min å vi orkade inte vänta så länge så hon ringde Lasse (min tränare) å sa att vi sprang då istället för sen på träningen som vi brukar. Så jag började springa allt va jag kunde till islandstårget å hon sprang allt va hon kunde till mig elr de va vad jag trodde, sen när vi hade möts så visade de sig att hon hade joggat jättesakta :( men till slut kom vi fram till åkeshov iallafall. De va vår andra träning me de nya laget å de e väl sådär , men vi e ganska mycket bättre än dom. På träningen sen så fick jag äkta flickis skräck jag vågade inte köra helt plötsligt de va jätte konstigt , å de va inte alls bra för vi ska tävla på onsdag å då va det här vår sista tumbling tid.
Önska mig lycka till.

pussar från den som är fantastic


tar inte åt mig äran för min fina blogg för de e jenny som har gjorden http://www.jeenh.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullunge, älskar dej <3 puss

2008-10-20 @ 07:53:10
URL: http://jeenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0