Gott nytt år

jag hade jätte kul på nyår å de hoppas jag ni oxå har haft.
vi gick å la oss vid 4 men sen pratade vi ett tag så vet inte hur mkt kl blev, vi vaknade elr väcktes av frida vid halv 12 sen åt vi "brunch" vid halv ett, de blev taco rester.
vi tog en promenad till rävstenen, de e en stor sten där de sägs att de har bott massa rävar. zara å jag klättra upp där å sen kom inte zara ner ,haha.
när vi kom hem körde zaras mamma oss till ica å där köpte vi en massa god frukt
sen köpte vi pizza till middag å frida å jag dela på en.
nu får jag ju dricka läsk igen så drack lite.
mitt nyårs löfte e att bli nyttigare :) e inte de ett bra nyårslöfte?
började bra me en promenad fast middagen va kanske inte så bra men sen åt vi upp alla frukt vi köpt de va super gott :)
va e ert nyårslöfte då?
alla frukt vi åt:)


mina nyårs kläder
brun koffta från mango (den jag köpte förut)
olivgront linne från gina (oxå den jag köpte)
jeans från wekday 100:-
puma strumpor (?)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0